cafeland Arkadaşlar ben cafe işletiyorum pes4 te oyundan çıkınca bilgisayar kitleniyor.Bilgisayardanmı diycem ama her bilgisayarda aynı şey oluyor. Yardımlarınızı bekliyorum.
evolvo makinelerin ozelliklerini yassana.. bi.. ekrankartı ney... alt+f4 yapıp çıkınca da kitleniyomu...
digimax dostum sorun şu,pcin bu oyunu kaldırmıyor.ekran kartın kesin mxtir senin.sonuçta fifa2005 veya champıons league kuracasksın..
pman_714 aynı sorun bende de oluyo ve oyun takır takır çalışıyo alt+f4 yapınca bi şeye basar basmaz kitleniyo