Gollerinizi video haline getirmek gayet basit.Simdi ilk önce bize lazım olan fraps programı http://www2.fraps.com/FRAPS250.EXE adresinden bu programı elde edebilirsiniz.Programı kurup ardından programı calıstırıyoruz.Programın üst menüsünden movies kısmını seçiyoruz.Karsımıza en sağda fps seçenekleri gelicek.Buradan 40 fps yi seçiyorz.Ardından programdan cıkıp oyuna giriyoruz.Oyunda kaydetmek istediğimiz görünütü anında f9 tuşuna bir kez basıyoruz.Kayıt işlemi siz tekrar f9 tuşuna basana dek devam ediyor.
Kayıt işlemini tamamladıktan sonra kaydettiğimiz dosyayı C birimindeki fraps klasöründe görebiliyoruz.Artık fraps programı ile işimiz kalmadı.Şimdi ise windows movie maker programını açıyoruz.Yoksa da microsofttan programı indirebilirz.TArif ettiğin versiyonu windows movie maker 2.Programı açtık.En sol tarafta görevler menüsü bulunuyor.Eğer menü aktif değilse üstte görevler seçeneğini seçerek menüyü aktif hale getirebilirsiniz.Bu menüdeki 1 nolu seçenekten video al kısmına tıklıyoruz.Sonra c dizinindeki fraps klasörü icindeki videoumuzu seçiyoruz.Ardından aşağıda görülmekte olan film şeridine videomuzu taşıyoruz.Bu işlemi yaptıktan sonra 3 nolu seçenkten bilgisayarıma kaydet seçeneğini seçiyoruz.Videoyu nereye kaydediceğinize dair bir kısım geliyor.Burayı belirleyip ok diyorsunuz.Geldik en hassas noktaya.Ayarlar menüsüne geldik.Buradan hemen diğer ayarlar seçeneğini seöiyoruz.Burada ki seçeneğimiz "Geniş bant için video 512k" olucak.Aşağıda tahmini gerekli alan kısmından da dosyamınızın ne kadar yer kapladığını görebiliriz.Daha sonra tekrar ileri diyerek işlemimizi sonlandırıyoruz.Tüm olay bu kadar.Yeterince açık olarak anlattığıma inanıyorum.Herkese yarışmada başarılar dilerim.
01-24-2005, 16:32 Tarihinde KiNG tarafından hazırlanmıştır.