Last_Blow Arkadaşlar nasıl yapıcaz .Benim bugün mailim hacklendi .Ben mynet'teki mail ile girmek istiyorum .Kullanıcı adı şifre doğru ama giriş yapmıyor .Bundan önce yapmam gerekn birşey var mı ?
götveren istersen ismin@soyismin.com gibi passport bile alabilirsin...ama sadece msn de oturum acarsın onnunla mail alamazsin tabi:)