blackman2004 arkadaşlar ben frank ribreryin suratını oyuna aktardım fakat ben riberyin hangi takımda oynadıgını bir türlü bulamadım..
blackman2004 yahu bu sitede olan patchi kurdum tsl'yi yok abi METZ Diye bir lülüp yok..bana bir resim yolla eger varsa...
burakyilmaz Orjinal Mesajı Yazan: blackman2004 arkadaşlar ben frank ribreryin suratını oyuna aktardım fakat ben riberyin hangi takımda oynadıgını bir türlü bulamadım.. kulubun adi metz deil ismini farkli yazmislar