merhaba ben boş forma tex... lerini indirdim photoshop u kullanarak manyeekkk (tabiri caizzse) formalar yaptım emme velakin oyuna kopyalayamıyorum çünkiii oyuna ancak bin formatından atılıyor bana yardımcı olacak veya (lan sen bunlarlamı uğraşıyon (çömez!!))diyebilecek arkadaşalarada şimdiden teşekkür ederim...
saygılarımla beden640...