RaiNSpoT iste Zaragozan'in home formasini yaptim gercek fifada hataliydi reklam i felan yoktu bende yapyiyim dedim biraz hatali oldu onlari düzeltecem :applause: oyun icindede güzel gözüküyor
46 Maras renkler gerçekten güzel olmamış ve home kitte şorttaki Lotto çok büyük olmuş. ve koldaki bazı Lotto'lar ters.