bende msn mı çalanları bulmak istiyorum msn çalmak istemiyorum çalıpta ne yapıcam zaten çalanda kendini küçük düşürür saygılar bu arada bizim cafedeki ler ben her boku yedıkten sonra şimdi kaymağını yemek kolay dıye zannedıyolarkı hersey çok kolay ama ben burdan çıkım göt olucaklar