ya mıllet o kadar cok yama yapıldıkı..sızce oyunu ılk kurdugumuzda hangı yamaları kurmalı..ben grand patchı cok begendım sesler harıcınde oyun cıındekı...wolfunkı fena degıldı..
bıde bu yuzlerı falan nerden bulcaz #11, bigbigmen falan yapıo..nerden bulcaaz..
ayrıca su tsl noldu..bıde ınonu stadı yokmu bu oyunun ya gercekten ben bı tane burdan ınonu dıye bısı ındırdım ımport ettım ama calsımadı..