Cesc 54 sayı. Amare Stoudemire (6 dk. Online maçta. Kendim pek oynamadım, oynadıklarımda da bu skoru geçemedim, yine 6dk zorluk seviyesi: all-star)
keremj23 ben all-star da parker la 197 sayı attım 27 asist 9 top çalma we 1 tanede bala blok yaptım ama dakika ise 40tı :D
spacegora ben kendimi yaratmıştım 81 sayı daha da atardım da başkalarına attırmak istedim rekoru ele geçirecem yakın zamanda
ckandem 5 dklık çeyreklerde zorluk all-starken iversonla 121 sayı attım maçta sadece iversona sayı attırdım ve maçı kazandım buda kanıt http://img295.imageshack.us/my.php?image=iversonshowzl1.jpg
wanted_cancan ben fiba live 07 ve tbl live 07 oynadığım için fiba live 07 : papaloukas ve marko popovic tbl live 07: gerald fitch ve marcus haislip olmazsa olmazlarım.sezona ilk başladığımda ilk bu oyuncuları alırım
vadici Orjinal Mesajı Yazan: KingJordan23 ben shawn marionla 402 sayı 42 rib 3 asist yaptım maç bitince ellerim ağrıyodu.12 dk abi onu nası yaptın ya
Wade Time Orjinal Mesajı Yazan: 1903blackeagle Orjinal Mesajı Yazan: KingJordan23 ben shawn marionla 402 sayı 42 rib 3 asist yaptım maç bitince ellerim ağrıyodu.12 dk abi onu nası yaptın ya yalanım varsa ne oliyim gel git ipne sayı attı ben ne yapıyım.
d_umut ben bir maçta steve nash ile 40 sayı attım.Ribaunt olarak ta bir maçta dwayne Wade ile 24 ribaunt um vardı...:D
volkan_fb Ben d.williams'la 70 sayı 15 asist ve 10top çaldım. Onun dışında takım rebaunt alıyordu:D 107-78 yendim
alexhisam walla ben kendi adıma kendim özelliklerimle bi oyun yaptım ilk maçımla 256 sayı buldum ve 380-154 yendim maçı gerisi kalan sayılar O'neal attı
bulkane NBA Live 2005 ten başkasını oynama şansım olmadı. Bunda; WEST - EAST Allstars maçında Kobe Bryant ile 62 sayı atmıştım.6dk periyot süresi.