WONT Masaüstü düzeni hakkında bir konu açmaya karar verdim. Böylece masaüstü güzelliğinizi ön plana çıkartın. İŞte benim (Samed BOSAT) masaüstüm:...
Amorph ">http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=34997>Böyle bir konu var zaten.
WONT Ok Exvision. Bu arada senin bir replayın var onu izledim gerçekten şahane. Ama aynısını bende attım. Birazcık ini.big ile oynayarak....