Zaradene Sacramentonun power forward'ı Webber dün gece yapılan takas ile sixers'a Kenny Thomas ve yedek forvetleri Corliss Williamson ve Brian Skinner karşılığında takas etti. Ayrıntıları nba bölümümüzde bulabilirsiniz
Zaradene Sacramento kafayı değil parayı yedi :) adamlar mali sıkıntı cektikleri için gönderiyo Webberı. Yoksa kim gönderir ki webber gibi bi oyuncuyu
cash25 ıversonla beraber güzel ikili oyunlar yapıcaklarına eminim ıverson içeri drıve ustası zaten çok sıkıştığı anlarda yüksek postda webber verecektir. zaten webberında en sevdiğin yerler oralar. sıxers için iyi bir takas olmuş diye düşünüyorum.
*{Bå®ô$_1905}* Webberla beraber Matt Barnes we Micheal Bradley de gitti 3 kisi gitti 3 kisi geldi Kings zararda...
Garnett_ManiaC Sixers çok karlı bi transfer yaptı artk bu senede playof yapamaması imkansız gibi ama the answer c-webb uyumu çok önmli eer ikiside bencil oynarsa phila nın işi yine çok zor
JesusChrist Sacramanto ile çok özdeşleşmiş bir oyuncuydu Webber.King taraftarları çok üzülmüş olmalı.
Toko Webber'ın gelmesi ile bence Sixers aartık Doğu finaline oynayacak.Artık başlarında tek dert kaldı derken (Gleen Robinson) oda takasla Hornets'e gitti.Umarım bu sene Doğu şampiyonu olur.
kartalako oohhhhhhhhhh şampiyon sixers kimse bizi tutamazzzzz...inşallah playoff a kalırız çünkü atlantik grubu çook krıtik bir grup eyer playoff a kalırsak şampiyonluk kesin aı ve cw çook iyi anlaşır benceeee
Toko En korktuğum şey Ivy ile Webber'ın anlaşamaması idi.Ama Webber'ın yaptığı açıklama beni biraz olsun rahatlattı.Trade olduktan 5 dk. sonra Iverson Webber'ı arayarak kendini çok mutlu hissettiğini söylemiş.Playoff'a girersek bence Doğu finali oynarız.
CarlosSantana sixers cidden çok güçlendi doğuda ciddi tehdit olacaklar artık webber , barnes , mashburn ciddi takviyeler iyi oldu sixers'ın kadrosu zaten korver ve AI de var