Yasin KAYA arkadaşlar tezahüratları kendim yapmaya karar verdim...çünkü staddan çekilen ses kayıtları çok kötü oluyor..bunun en basit yolu kendi tezahüratları yapmamız..ben bu iş için gönüllüyüm fakat...50 kişi toplamam gerekiyor.ben aydındayım..gerek aydından gerek aydına yakın şehirlerden yardım bekliyorum...çok güzel olacağına eminim...tek sorun kişi toplamak...gönüllü olmak isteyen varsa bekerim... :gurup: :gurup: :gurup:
Yasin KAYA arkadaşlar benim için sorun yok...sizin için sorun olur diye düşünüyorum..isterseniz istanbulda oturun ama aydına geleck olan sizsiniz..ve ayrıca da daha gözüllü olan benim dışımda bir kişi oldu maalesef... :confused:
Yasin KAYA Orjinal Mesajı Yazan: oydemir Dostum ben yardımcı olabilirim DENİZLİ uyarmı? sen tek başına gelsen birşey olmaz...daha çok kişi lazım...
serkann Orjinal Mesajı Yazan: kayasin86 sen tek başına gelsen birşey olmaz...daha çok kişi lazım... evet sana katılıyorum öyle tek kişi ile yapılacak bişey değil bu
Yasin KAYA farkındayım arkadaşım...sanırım yakın çevreden kimse yok...bence çok şey kaçırıyor herkes... :(
serkann Orjinal Mesajı Yazan: kayasin86 farkındayım arkadaşım...sanırım yakın çevreden kimse yok...bence çok şey kaçırıyor herkes... :( çok şev kaçıyor ama senin oturduğun şehir herkeze ters düşüyor ist veya ist yakınlarında otursaydın bu planını gerçekleştir bilirdik
Yasin KAYA bu işi mutlaka yapmak istiyorum aslında... sadece pes 4 veya fifa 2005 için değil...yeni çıkacak oyunlarada eklenebilir yani...çok kaliteli olacağından eminim...kimse yok mu aydına yakın olan ya...