arkadaşlar tezahüratları kendim yapmaya karar verdim...çünkü staddan çekilen ses kayıtları çok kötü oluyor..bunun en basit yolu kendi tezahüratları yapmamız..ben bu iş için gönüllüyüm fakat...50 kişi toplamam gerekiyor.ben aydındayım..gerek aydından gerek aydına yakın şehirlerden yardım bekliyorum...çok güzel olacağına eminim...tek sorun kişi toplamak...gönüllü olmak isteyen varsa bekerim... :gurup: :gurup: