Merhaba arkadaşlar seyircilerin gol sesi e_sound Afs demi yoksa o_sound Afs dosyasındamı? sanırım buyuk bi ihtimal o_sound dosyasında çünkü e_sound dosyasının tamamında spiker sesleri mevcut gerçi taraftar tezahuratlarını SP_0001_01.adx 'e tezahurat eklediğimize göre burada olmalı ama ben bulamadım bilen bi arkadaş yardımcı olursa sevinirim