ben aydında oturuyorum fakat aydında fazla çevrem olmadığı için konuyu buraya açmayı uygun gördüm...kendim galatatasaraylıyım ama 4 büyüklerin tezahüratlarını yapmaya karar verdim...grand patchin tezahüratları maalesef çok kötü...eğer aydında veya yakın bir çevrede bulunanlar,oyunlarda gerçektende kaliteli tezahürat istiyorsa bunu yapmam mümkün ama yardımlarnınza ihtiyacım var...yaklaşık 50 kişi toplamaya çalışıyorum...çok iyi tezahüratlar yapabiliriz...hangi takım tuttuğunuz önemli değil...oyunu güzelleştirmek adına farklı takımların tezahüratlarını yapabilirz...sadece yardım... :) :gurup: