Orjinal Mesajı Yazan: cinova
ben eywallah'ı duymadım ama cüce'yi duydum üstelik cüce "allah görmeyi nasip etmesin" demiyo.....görmek nasip olmasın diyo...filmi iyi izleyin..
evet bende duymadım...
Ayrıca bana göre Frodo ve Faramir i seslendirilenler dışında dublaj o kadar da kötü değildi. Asil bi dille konuşulması gereken yerlerde, Türkçe'den çok iyi yararlanılmış.
Hatırladığım tek saçmalık Gollum'un "Hobbitsler" demesiydi, hem İngilizce hem Türkçe çoğaltma eki kullandırtmışlar...
Ve yine ayrıca bu dublaj kanal d ye ait değil, çünkü elimdeki vcd de aynı dublaj var yani vcd-dvd dağıtım yapan firma dublajı yapmış. (Palermo)