bi aralar bende vardı pek begenmedim ve kaldırdım oyuncu isimlerini cokkkkkk kötü söylüyoo japon spiker mesela "Zidana" "Cidan" gibi bi şi diyor. bende bi cd de duruyo ama sana gönderemem çünkü 200 mb civarında...ama illede istiyosan google yada File-front adresine gir bu yazdıgım gibi arattır mutlaka cıkar "Japanese_Commentaries"