Byler bn arkla oynıyım dıoyrum ama bı turlu olmuyo play onlinedan crate yapıp ip weriyorum ama olmuyo aynı sekilde o kurup yapsada olmuyo acaba adslden mi kaynaklanıyo bnde 256k adsl war gcen kabloneti oln arkla oynadım ama o kurdu!!!! Yarımlarınızı beklıyorum :icon_cry: :o