Ben size fifa 2006da ne olacagini soyleyeyim. Fifa 2004te sevdiginiz ve 2005te kaldirdiklari opsiyonlari yeniden koyacaklar, 2005ten begendiginiz bi kac sey kazaya ugrar (ki 2007de koyacak bisey olsun), sonra tabi grafikleri biraz daha guzellestirip iki uc tezahurat daha eklerler. top kontrolunu biraz daha pes'e benzetirler, ama cok yaklasmazlar ki hala futboldan anlamayanlar da oynayabilsin. Fifanin o ozelligi cok onemli, herhangi bi arcade oyunu gibi elinize alip oynayabileceginiz bi oyun, dugme kombinasyonlarini zamaninda yapmayi ogrendiniz mi tamam, oyunun masteri oluyosunuz. uzun lafin kisasi, fazla bisey beklemeyin, zaten bu forumdaki cogu insan da bisey beklemiyodur, neyini tartisiyoruz o bile anlamsiz.