Orjinal Mesajı Yazan: melo15
ilk mesajından bşy anlaşılmıo ki:S:S:S:S
ya hani windows xp de ctrl,altdel yapıp ordan oyun kapatmak istiyince görevi sonlandır dio ewet diosun sonra hata raporunu gönderme die bisi cıkıo ewt diosun iste nba acınca siyahj ekranda hata raporunu gönderme dior ewet diorum oyundan cıkıor.