bunu daha önce de yazmıstım ama neyse
2001-02 sezonuydu galiba tam hatırlayamıyorum gs ile oynuyoz inönüde ama sampiyonluk felan sansım yok 3.yüm dakika 85 4-0 hezimete ugruyorum score bile bakmıyorum macı da only commentry den izliyorum...
85 de Pancu attı bi gol olm ne olcak dedim santra oldu hemen kaptılar bizimkiler bi gol daha kim attı hatırlamıyorum hemen full match yaptım izlemeye basladım
gene santra gene Pancu3-4 gene santra gene Pancu 4-4
öle bitti mac goller 85, 87, 89, 90 hiç unutamadım screenshotları felan bile duruyodu gecen format attıgımda unutmusum onnarı gitti ne üzüldüm ya