OveRHaLF Beyler winrarı bilgisayar aldığımdan beri kullanırım ama herzaman şukadar gün kaldı diye yazı var sık sık formatladığımdan kullanabiliyorum.Bu gün sınırını nasıl kaldırırız.
götveren pppooooahhhhh:D:D:D:D adamın haberi yoq ama gunler gecmişşş:lol: bi patch uygularsin bişii kalmaz;)
muzzy..! Uyguladım bile ama girdiğim site şerefsiz çıktı bi sürü spyware:D:D şimdi de Ad-Aware yapıyorum:D