Orjinal Mesajı Yazan: ufuk_abay
mause ın ayarlarıyla bi oyna şu hassaslık olayı fln bilmiosan örettimm..! öyle bi dene bakalım hızlı olsun mausun o zmaan yaparsın BECERİKLİYSEN! sana tavsiyem anlarmısın bilmem emeğe saygı göstermendir sende bu yok malesef :nono: ama öğrenmen lazım tabiki. konuya msj yazacaksan adam gibi girer resmini de yapıp koyarsın ve çıkarsın böle böle bu da benim resmim die! saçma sapan msj lar atmana hiç gerek yok.neyse benden sölemesi uygularmısın bilmem ayrıca banane...! sadece yaptığın saygısızlığı göstermek istedim belki daha dikkatli msj yazıp insanların kalbini kırmassın ve emeğe saygı gösterirsin die. neyse konuya devam dağıtmayalım!!!
1- Ben 40sn.lik (!) Resminden önce zaten bi resim yolladım.. Gör de Gel ... :scn_oku:
2- Emeğine hakaret ettim mi? .. :confused:
3- Ben hala inanmıyorum .. :scn_olma: