Merhaba arkadaşlar evet artık atık su bedeli alınmayacak EĞER DİLEKÇE VERİRSENİZ ve ödediğiniz atık su bedelleri de gelecek olan faturalardan düşülecek.KARLI bir iş sakın ihmal etmeyin.
Bize gelen son fatura 64 ytl ,20ytl atık su bedeli.ASKİ ye verilecek dilekçe altta kopyalayın doldurup verin askiye :scn_onay:
T.C.
ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI
ANKARA SU VE KANALİZASYON İDARESİ (ASKİ) GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE
ABONE NO:
KONU:Kanunsuz Olarak Kesilen Atık Su Bedelleri
26.05.1981 Tarih ve 2464 sayılı Belediye Gelirleri Kanununun mükerrer 44.
Maddesine göre,su abonelerinden alınmakta olan "ATIK SU BEDELİ" ile ilgili
düzenleme; 02.01.2004 tarihinden itibaren uygulamadan kaldırılmıştır.
Buna rağmen Ankara Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) tarafından gönderilen
Su Tahakkuku ve İhbar Fişlerinde;"ATIK SU BEDELIİ" adı altında kesinti
yapılmaktadır.
Bu kesintiler, kanunsuzdur.Kanunsuz olarak yapılan bu kesintilerin bu günden
itibaren yapılmaması,2004 yılı boyunca yapılan kesintilerin de; Kuruluşunuzca
uygulanan faiz oranındaki faiziyle birlikte ve bundan sonra tahakkuku ettirilecek
"Atık Su"bedelsiz su faturalarımıza mahsup edilmesi;Bu miktarın ana parasının
kaç lira ve faizleriyle birlikte kaç Yeni Türk Lirası tuttuğunun da 4982 sayılı Yasa
uyarınca,tarafıma bildirilmesi konularında gerekenlerin yapılmasını arz ederim.
ADRES: İSİM
İMZA