GeNc_fb1907_23 bu kadar muthis resimlerden sonra iyi yuzler de beklenir artık (benim resimlere bi katkım olmadı ama) ayrıca yuzleri de mukemmel yapıyosunuz takip ediyorum yuz calısması forumlarını tebrikler ve basarılar :applause:
serkann fb mania resimler çok güzel kkardeşim bende istek olmadığından resşm koymuyorum ama istek olursa belirsinler hemen bulmaya çalışırım