-zıçtık! beşlikten mi geçti ne??!
-pisburun vurmasana g.t.....
-ha..icktir girdi. ulan dur sakatlanmis gibi yapiim bari
- ..ina koym sizin gibi defansin. ulan iki tane elma agaci diksem daha iyi savunurlardi be.
- aha tuttum.. la la la kaydi ya elimden. tavsan olduk taraftara. isin yoksa akşam erman'la şansal'ı dinle şimdi.
- aha yedik.. neyse bizimkiler atar bi tane kurtaririz. skorbord'a bakalim ne kadar kalmis, 10 dakika. seneer hoop!
- ne diyosun be hoca, konusma da oyuna bak defansta acik verdik zaten, ne var?
- topsun olm hehe
- farkinda degilsin galiba ama yedigin su golle averaj ustunlugumuz kalmadi. 10 dakika sonra resmen sampiyon biz degil fikirtepe idman yurdu, saticaklar olm seni kesin 3. 5. lige hehe.
- ha....tir. dur sayayim uuc doort.. aaa ulan ha...tir.
-allah benim belami versin gitti karizma
-takım oyunudur herkesin yenilen golde payı vardır ama ama hep kaleciye b.k atılır.bütün maç herkes koşar sen iki direk arası durursun çoğu zaman ama bunun borcunu bütün sorumluluğu üstüne alarak ödersin.
- ayağının ayarını zik..m... o nası vuruş lan hayvan herif... :D :cokkomik: