burakyilmaz ben senin yerinde olsam fx serisi almam bök gibi kart ben ti4200 aldim muhtesem bir kart kartın sıfırı yok ama ikinci eli 90 milyon cok iyi bir performans alirsin bana guven
beta Al kardeşim msı 9550 69+kdv ye veriyorlar süper bi kart çok da iyi overclock oluyor ben arkadaşa aldım nerdeyse 9600 xt performansı veriyor.Gigatek.com.tr
Hami(10) Orjinal Mesajı Yazan: burakyilmaz ben senin yerinde olsam fx serisi almam bök gibi kart ben ti4200 aldim muhtesem bir kart kartın sıfırı yok ama ikinci eli 90 milyon cok iyi bir performans alirsin bana guven maalesef kalite olmadan performans bişeyi değiştirmiyor.O kartta direct 9 u desteklemiyor.
rixi Orjinal Mesajı Yazan: beta Al kardeşim msı 9550 69+kdv ye veriyorlar süper bi kart çok da iyi overclock oluyor ben arkadaşa aldım nerdeyse 9600 xt performansı veriyor.Gigatek.com.tr Arkadaşım bu yer Ankarada galiba ben İstanbuldayım.
truman_22 arkadaş ekran kartı almana gerek yok çünkü ekran kartın pes4ü çalıştırır.mesela bende tnt 2 ekran kartı(tarihi eser) var pes4 ü rahat rahat oynuyorum .yapman gerekenleri söylüyorum: pes4 oynamadan önce ekranının 800*600*16 bit veya 640*480*16 bit olarak ayarla.daha sonra oyunu aç ve oyunun setingsinden fulscreen yerine windowed ve screeni de 640*480 low veya high (duruma göre) yap o zaman sonucu görecen .illaki ekran kartı alacam dersen sana tavsiye olaraktan marka önemli değil ama şu önemli grafik ve memory hızlarına bak .yüksek hızlı (grafik:500-600 mhz ve memory 900>) ve fiyatı uygun kart al.
LENNOX Arkadaslar ben ekran kartlarindan birsey anlamam, benimki ATI Radeon X300 Series - 256 MB bu iyimi ?
gostik evet bugun ati radeon 9550 geldı beles olarak bı arkadastan ve hemen pesı full sıstem oynadım..bende cıkma bı ge force mx440 var ısteyenler olursa ırtıbata gecebılırız...
Ryan Atwood ya içinizde amma burnu havada tipler var ha! yok fx5200 adiymiste, yok mx400 daha iyi performans verirmiste bence siz o ekran kartlarina para akittiginiz için simdi böyle konusuyosunuz. Hayatta ati radeon mudur nedir o karta o kadar para vermem. Almisim zamaninda fx5200 128'lik simdi bütün oyunlari full çözünürlükte oynuyorum. fx'i olanlarida tebrik ediyorum. Hiç degilse adi sani olan bi kart. sakin burda karti assagilayan tiplere uyupda kartinizi degistirmeye de kalkmayin!!!!! :mad:
muzzy..! Arkadaşlar hepiniz Fx 5200 alın Radeon çok kötü bi kart baksanıza adı sanı bile duyulmamış bi kart.
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: Secret_Man ya içinizde amma burnu havada tipler var ha! yok fx5200 adiymiste, yok mx400 daha iyi performans verirmiste bence siz o ekran kartlarina para akittiginiz için simdi böyle konusuyosunuz. Hayatta ati radeon mudur nedir o karta o kadar para vermem. Almisim zamaninda fx5200 128'lik simdi bütün oyunlari full çözünürlükte oynuyorum. fx'i olanlarida tebrik ediyorum. Hiç degilse adi sani olan bi kart. sakin burda karti assagilayan tiplere uyupda kartinizi degistirmeye de kalkmayin!!!!! :mad: abi sen ne diosun bence sen yanılıosun fx 5200 le yeni çıkan oyunların hiçbirini full çözünürlük+detayda oynayamazsın ayrıca bence ATI RADEON NVIDIA'dan kat kat iyi aldım 9600xt imi full çözünürlükte oynuorum :) :nanik: :nanik:
muzzy..! Biz kartınızı satın çöpe atın da şunu alın demiyoruz ki sadece teknolojisi eskimiş kartları almaya karar veren arkadaşlara yardımcı oluyoruz.
snakeman evet artık fx5200 ün devri geçti fx alıcak olan varsa en az fx5500 almanızı söylerim ben şuan 256mb 9550 kullanıyorum ve gayet memnunum tavsiye ederim
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: Secret_Man Driv3r hariç hepsini... hepsini derken DOOM3,FARCRY,FIFA 2005,PES4,NFS U2 kast etmiş olmalısın ki ben başka yorum yapmıyorum anlayan anladı