Arkadaslar bu iş telekoma felan şikayet etmeyle olmayacak.
sonuçta kimi kime şikayet ediyoruz ki!!
bence sesimiz duyurmanın en iyi yolu bunu özel kanallara taşımak ve bence bunun için en uygun programda ntv'de yayınlanan ntv'ye sorun.
eğer belirlenen bir tarihte hepimiz mail bombardımanına tutarsak bu konu gunun en çok sorulan sorusu olur ve eninde sonunda bunu en ince ayrıntısına kadar incelerler!!!
ben siz tarih olarak 28.subat.2005'i oneririm daha 7 gün var ama buyuk bir organızasyon için bence anca olur!
eğer o gün hepimiz telekomun ya işini duzgun yapmasını eğer beceremiyorsa tekelinden çıkarmasını, bu internet hızıyla mı dunya'daki teknolojiyi yakılayacağımızı felan yazarsak bence kesin önemli bir gorevliyi programa çıkarırlar ve de hatta telefon yağmurunada tutarsak kesin bu bizim bıkkınlığımızı anlatır!!!
HIZIMIZIN 512 ÇIKMASINI DEĞİL 256 NIN TAM PERFORMANSINI ALMAK İSTİYRUZ KARDEŞİM.......
DİĞER ÜLKELER 1MB 'ı NERDEYSE BEDAVAYA ALIRKEN BİZ 256 İLE RESMEN KAZIKLANIYORUZ
haydi arkadaslar yeter artık hırsımızı klavye'den mouse'dan aldığımız harekete geçelim!!!
klasik bir turk gibi olmayalım!!!hadi yavvv sen de üşenme 28 subat'ta bir kaç satır bir sey yaz!!!
28 subat'ta herkes bu linkten bir şeyler yazsın!!
http">http://www.ntvmsnbc.com/modules/AcikHat/NTVyeSorun.asp>http//www.ntvmsnbc.com/modules/AcikHat/NTVyeSorun.asp
NOT1=ADMİNLERİMİZ LÜTFEN BU KONUYU EN AZINDAN 29 ŞUBATA KADAR SABİTLERSENİZ SEVİNİRİM
NOT2=Lüften 28 Şubat Pazartesi(Haftaya) Günü Bombardımana Tutalım Ayrıca Dil ve Üslup ta ÖNEMLİ OLABİLİR KÜFÜR VE HAKARET YAZMAYALIM ÇÜNKÜ SONUÇTA BU TV YE ÇIKABİLİR
NOT3=Yazı başka bir forumdan Copy/paste yapılmıştır