<<Leftist<< Arkadaşlar hangi tarayıcıyı tercih ediyorsunuz. ------------------------ İnernet Explorer mı? ------------------------ Mozilla Firefox mu? ----------------------- Mozilla mı? -----------------------
Spocket alışkanlıktan dolayı internet explorer, yetmediği zaman, hata verdiği zaman ise her zaman Mozilla Firefox...
ELECTRIFY Orjinal Mesajı Yazan: mus_efe Explorer==========> Kullanmasını bilenlere Mozilla Firefoz.....hem kullanmasını bilenlere, hem bilmeyenlere...:D
tifosie deepnet explorer kullanıyorum son zamanlarda hem hızlı hemde çok kullanışlı bundan önce mozilla kullanırdım...Bu arada deepneti merak edenler burdan bakabilir http://www.deepnetexplorer.com/ ve indirebilir...
Flexy Alışkanlıktan Explorer açamadığı yerlerdede Mozilla ama Mozilla piyasanın %25'ini ele geçerdiği için Windows Longhorn'la çıkması beklenen IE2 yaz ayında beta olarak çıkyormuş.Buda Mozilla'nın bi başarısı aceleye gelen IE2 Microsoft'un elinde patlayabilir.Bilgilerinize.
CombocuTR Orjinal Mesajı Yazan: Flexy Alışkanlıktan Explorer açamadığı yerlerdede Mozilla ama Mozilla piyasanın %25'ini ele geçerdiği için Windows Longhorn'la çıkması beklenen IE2 yaz ayında beta olarak çıkyormuş.Buda Mozilla'nın bi başarısı aceleye gelen IE2 Microsoft'un elinde patlayabilir.Bilgilerinize. Kesinlikle haklısın!!! :applause: :applause: :applause: