Orjinal Mesajı Yazan: saviola 654
bana gerekli olan dosyanın tam adını verebilirmisin?
hoparlör için bilgisayardan çıkan kabloyu hoparlöre değil de mikrofon niyetine bilgisayara geri takarsın mp3 çalınırken(winapta ) ses bilgisayardan çıkıp bilgisayara girecek windows ses kaydedicisinden istediğin miktarda kaydede bilirsin kalite ayarını da yaparsan güzel olur biraz karışık gibi ama aslında kolay bişey
ben bi filmde beyendiğim müziği filmi media playerda izlerken kaydetmiştim çok güzel olmuştu