Ben biraz size gore 'newbie' konumundayim, burada patchler hakkindaki postlara falan baktim, sizler asmissiniz, kendimi bu post u yazarken bile bu konuda 'ezik' hissettim, ama neyse diyorum ve yardim edeceginizi umut ediyorum, tek yapmak istedigim, gecen seneki PES 3 de oyun icinde yapilabildigi gibi, yeni oyuncu yaratip, yeni yarattigim bir takima bu oyunculari yerlestirmek, su anda oyunun icinde sadece edit olabiliyor, ama yeni takim yaratmayi ve oyuncu yaratmayi bulamadim, ben mi yanlis yerlere bakiyorum, yoksa bu konu biraz daha degisik mi PES 4'de? *su anda patch olmadan oynuyorum, yoksa yeni patch'de mi (1.10) bu ozellik ilave edilmis oyun icine?
tesekkur,
Ard.