Raven Aradaki farkı anlayabilen yada bilen biri varsa söleyebilir mi bende şuan ikisde yüklü ama hiç bir fark göremiorum
Bule Bende WE8:I yok ama duyduğum kadarı ile bazı transferler güncellenmiş, yeni bir stadyum eklenmiş, Adidas'ın 2005 Range ürünleri eklenmiş. (2006 Pelias Top, Adidas F50+ Krampon..) Zaten ek bir paket olduğu için köklü bir değişim beklemen yanlış olur.
ali23588 Raven ben elazığda oturuyorum ve we8 in pc olanınnı buraya getiremiyorlar nedenini sordum pc de crakc yapamıyormuş hata vermiş nereden aldınız tabi pc ise bende spariş etmeyi düşünüyorum
Lordareon_Knight Mecidiyeköy de Konyalı Camii nin karşısında bulabilirsiniz oyunu isterseniz DVD Rom unuz olması lazım tabii ben oyunu oynuyorum Wendetta FM 2005 Patch ini indirmenizi tavsiye ediyorum. Ama beni oyun biraz sıktığı için yani single kesmiyor online nasıl oynayacaz ?
oydemir Orjinal Mesajı Yazan: J_Carew23 PC'ye çıkarmı? Çıkarsa ne zaman? pc için cıkmış ben aldım oynuyorum ama! pes4 den bi farkı yok bence:(
ipee kardeş bne istanbulda oturuyorum ama elazığlıyım her yaz mutlaka geliyorumm eyer yaza kadar bulamazsanki sueda mını nedii orayada gelmezsee ben kendi elimle getirecem oraya verecemmm kopyalasınlarrr adamlara bak yaaa en iyi futbol oyununu getirmemişler elazığaaa bu ne akılllllll yaaaa eyer msn den ulaşmak istersenn ipee@hotmail.com sana yardım ederimmm