daum_erden selam arkadaşlar ben sırf makaayın tsl update i için 5.02 kullanıyorum ve bana göre çok saçma bir update aynı kadroyla sahamda samsuna yenilip çarşşamba gecesi juvaentusu yenmem ve ayrıca ligde parasız pulsuz taraftarsız oyuncusuz istanbulsporun şampiyonluğa oynaması sizce saçmalık değilmi ben de mi sorun var yoksa herkeste aynı mı bu durum biraz zorlştıralım derken suyunu çıkarmışlar :scn_olma:
Intimate_and_Freedom Aynisi sanirim gecen sene Turkiye super ligin de olmustu Istanbulspor sampiyonluga oynuyodu ilk haftalar tam hatirliyamiyacagim seneyi herelde gecen seneydi ama sonra noldu azkaldi dusuyodu ligden ayni sene icin de olur boyle seyler.
daum_erden ama sorun bu değil türkiye ligini almışlar ingiltere ligine çevirmişler skora bak gs:0 ist:3 yufff yane en ii oyuncusu milli formayı hala giyen abdullah 33lük adam nası milliyse hala yane ligin 28.haftasındayım koca fener istanbulun arkasında şampiyonluk kovalıyor avrupada uefada çeyrek final oynuyor...
emir10 ben bu durumu daha once champion77 söylemiştim.aynen söyledikleriniz doğru.. en iyi takımı alıyorum hep yeniliyorum taktiği bir türlü oturtamadım
Pentagram_15 Sakaryaspor il denemediğim numara kalmadı ve 15 14 te geziyorum bende sorun yok Galatasaray'da Fenerbahçe'de müthiş hatta Anelka boş geçmiyor
daum_erden baba bu makaayın patchi 5.01 de sorunsuz çalışıyormu birde bu patchi kaldırmam için oyunu bastan mı yüklemem gerekiyor bir sürüde yamam var hepsi gidecek diye elim kolum baglı oturuyorum yaff
Shevchenko scn data update 5.0.2 de çalışıyor eğer yüklemediyseniz hata veriyor ben öyle yaptım bugün hata verdi oyundan çıktı
musty YA BU 5.02 NİN CRACKINI NASI YAPTINIZ BEN YUKLEDIM FAKAT CRACK ISTEDI SONRA BEN APISIP KALDIM...........
daum_erden msn adresim emre_erden@mynet.com kaydet yolliyem sebat 2 fb 1 böle bi sonucla karsılasırsan sasırma ama
magicstigvolki Bende de 5.0.2 yüklü ama bu dediğin olaylar olmadı hiç Fenerbahçe ile oynuyorum ve tartışmasız her ene lider oluyorum 1 yenilgi ya alıyorum yada almıyorum yani ama avrupada çok büyük bir başarım yok ve öle ufak klüplerde beni hiç zorlamıyo mesela geçende Fenerbahçe Kayserisporu 7-0 yendiği akşam ben de cm de 10-0 yenmiştimki bu çok hoşuma gitmişti =)