Arkadaşlar Elimdeki PS2 'yi satıyorum Modeli SCPH 30004 R Üzerinde Mesiah2 pro çip takılı
2 Adet Dual Shock 2
1 Adet 8 MB Memory kartı
1 Tanesi DVD RW, bir tanesi CD baskı olmak üzere 20'nin üzerinde DVD baskı oyun oyunların çoğu uzun zamandır evde duruyor ve çok uzun süre alet kullanılmadı.
Fiat olarak 400 YTL düşünüyorum. Şimdi TYSR'da sıfırı 400 diyecek arkadaşlar için üzerinde 70 dolarlık çip takılı ve yirmi tane DVD oyunun piyasadaki 10 YTL'den maaliyeti 200 YTL olduğunu hatırlatırım. Yanında kabloları ile birlikte bir tane eski televizyonlarda da kullanılabilmesi için anten girişi kablosu var.
irtibat için metinilko@hotmail.com