Kokane Almanyada coktan ciktida bende DVD yok diye oynuyamiyorum. Ilk 4 serisini oynadim. Hastasiyim anliyacaginiz. Galiba DVD sart oldu artik.
HellscreaM ben internet kafede oynadım Hosuma gitti tavsiye ederim pixel acısından karakterler oldukca kaliteli empire gibi iyice zoom yapabilirsiniz...Eger Black & White2 cıkmazsa (yeteeeeer ne zaman cıkıyor bu oyun) alcam bu oyunu...
ngn artık iyice ozunden uzaklastıgı soyleniyor oyunun hiç oynamadım ama iyi yonde olmadıgını soyluyolar gelişmelerin. kendi cizgisinden ayrıldıgı tadının kactıgımı soyluyorlar bu surumle
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: ngn artık iyice ozunden uzaklastıgı soyleniyor oyunun hiç oynamadım ama iyi yonde olmadıgını soyluyolar gelişmelerin. kendi cizgisinden ayrıldıgı tadının kactıgımı soyluyorlar bu surumle O 3 ve 4 icin gecerli, bu yine az eskisini animsatiyor(mus).