muzzy..! merhaba benim klavye kafayı yedi shift tuşuna otomatik basılmış durumda yani hiç bir sayı yazamıyorum !'^+%&/()= yukarıya bir iki üç:::vs yazdım fakat çıkan şeye bakın çok iğrenç bir durum bunu nasıl iptal ederiz acill
götveren denetim masası/erişilebilirlik secenekleri/klavye/suzme tuşları(ayarlar kısmından daha detaylı olarak da halledebilirsin;))