DiMuratti tamamda hangi parlaklik ucurmus bende parlattim Wont arkadas da parlatip bu konuya koymus, karisti yani hangisi guzel olmus benimki mi yoksa Wont arkadasinki mi?
viranem arkadaslar ya acaba formadaki numaranin rengini ve seklini nasil degistirebilirim? lütfen yardim edebilecek biri varsa maile yazsin viranem@web.de veya msn yilmazhayati@hotmail.com cok makbule gecersiniz!