snakeman Merhaba Arkadaşlar kablo netin aylık ücreti ne kadar ve modemlerin ortalma fiyatı nekadardır.Lütfen Bilenler Yazsın...Ve ADSL mi Kablo Net mi
_Ghost_ bence kablo ama adsl in 512 ile kablonun 216 sı aynı fiyat http://www.kablonet.net.tr(reklamdiil) sitesinde kablonun fiyatını öğrenirsin
Hami(10) en iyisi kablonet çünkü hizmetin karşılığını alıyorsun kesinlikle adsl ye geçme bazı yerlerde adsl günde 8-10 saat gidiyor gelmiyor telefon açıyorsun müşter ihizmetlerine bakan yok telefona 5 saat sonra biri bakıyor bakan da oranın bekçisi senin pc bozuk kap getir buraya diyor o derece yan iörneğim gerçek tir:)
Hami(10) kişisek kullanıcı isen kablonet al kafeye tabiki alınmaz kablonet bunu uzun uzun açıklamıycam ama eğer evine alıyosan kablonet al çevremdek i1 kişi bile şikayet etmedi daha kablonetten oysa hergün biri adsl den şikayetçi.
darkknight kablonet kullanan az olması şikayetin oranını azaltır ben şu ana kadar adsl de sorun yaşamadım bi ara yaşadım hatta turk telekoma küfürler saydırdım halbuki sorun turk telekomda değilmiş pcimdeki bir virüs müş :D
-Connect- KabloNET Tabi ki... :) Pahalı ama Teknik Destek Gerekirse 15 dk. içinde geliyor. Ayrıca Benim Modem 10 $ :)
musty ya bunun aylık ucretı ne kadar bılrn yok mu sıtesınde bıseler yazıyo ama aylık ucret yazmıyo ..........
Hami(10) benim kablonetin aylığı demin geldi 15 milyon fakat internet erişim hizmeti diye bişey geldi 44 milyon:) ama bu bir defaya mahsus onun dışında 15 geliyor aslında 2 ay öncede 24 gelmişti yani sürekli değişiyor gelen para ama adsl den ucuz
Hami(10) hayır tam olarak bende anlamadım aslında ama kullanıma göre değil sürekli indirim yapıyorlar ilk aldığımda geçen sene bu zamanlar 70 milyondu aylığı düşe düşe 15 oldu şimdi. Bi tek banamı her ay farklı geliyor fatura merak ettim diğer kablonetçilere nasıl geliyor bu fatura
[H@CK€R]***KORS@N*** Şu an 128k KabloNET kullanıyorum.Ancak ADSL iyi dediler,ADSL modemi aldım sinyal bekliyorum.Herhalde ADSL daha iyidir.. :type:
emre_acar1989 download açısından adsl daha iyi...ayrıca çok sorun oluo denmiş ben daha hiç soruna raslamadım...