Tearaway zaman senide benim mesajlarıma yorum yapma. demissin nedemek yani sen burda hepimize laf atıyorsun alınmamk elde deil !
ta1fun ulennn açtııma pişman ettiniz bu konuyu kapatın gitsin bi yerde haklısınız ölülerin arkasından saygı duyalımm tabi gerçekse
pir@t€ bence Frankly haklı yaw yani insanların ilginc biçimde ölmsine gülmek biraz saçma yani unutmaalım ki hepimizin basına gelebilr yinede olayı büyütmeye gerek yoq yani.... :)
PaoLo_RosSi frankly haklısın derdim ama hitap tarzın çok yanlış katılmıyorum der geçersin ama birine kalitesiz dedin mi bu laf atmaya girer ve laf dalaşını sen başlatmış olursun o yüzden ndaha fazla uzatma ayrıca haklı da olsan kimseye kalitesiz demeye hakkın yok
Tearaway abi ben zaten franklye haksızsın demiorum en basından beri sunu sölüyorum hitap tarzın yanlıs ama.....