beyler aranızda benim problemime cevap verecek olan varmı acaba.
benim derdim arkadaşımda ben ikimizde aynı takımda bilgisayar karşı oynamak istiyoruz ama bir türlü beceremedik. acaba böyle bi şansımız mı yok yoksa bizim kabiliyetsiliğimizdenmi kaynaklanıyo...
bi cevap atın tezelden....
şimdiden teşekkürler (iki bilgisayar arası agdan oynamaya çalışıyoruz internetten değil)