Joetri Bu iki seyi we pes graphic studioyu karistirdim ve buldum ancak photoshoptan ne gibi ayarlamalar yapip oyuna import etmem gerek?
Joetri Ya nasi forum burasi.Neden bilen birisi yardim etmiyo.Zaten scn'nin en sevmedigim özeligi bu bilenler bilmeyenlere yardim etmiyo(çogu zaman).
ua_gokhan1905 ARKADAŞIM SANA YARDIMCI OLAYIM BEN BU OLAYI ACDSEE PROGRAMI İLE YAPIYORUM SENDE ÖNCE WE PİCTURE DECODER PROGRAMI OLMASI LAZIM VARMI VARSA ONA GÖRE ANLTICAM ZATEN OLMASSA YAPAMASIN