ForzAKaaN eet arkadaşlar gece 3e kadar uyumayıp maçı bekleyenler ve etrafa baktıında sabah olduunu görenler varsa buraya yazsın :D şahsen bn saat 3.10da uyudum :o :mad:
ForzAKaaN Orjinal Mesajı Yazan: Slamdunker uyudum ne hikmetse 5 dakka önce uyandım izledim yattım keşke o hikmet bni de bulsaydı
rapper abi ben bekledim salak gibi nba tvyi izledim hiçmi aklıma gelmez ntvyi açmak mal gibi bekledim sonra uyudum ama pazar 03 te diorum ben
CombocuTR Valla bende 3.00 kadar bekledim ama sonra bi baktım maç falan yok sabah olmuş(Yani bende uyumuşum :,( :,( )
ozdi Valla Tümü seyrettim. ama beni en çok yoran ikinci gündü saat 3 den 6 ya kadar sürdü. O saatten sonrada zaten yatmadım..