Orjinal Mesajı Yazan: No_Fé@R
galiba altında traş makinesi var ???? o altındaki üç şey ben telefonu biraz ......a benzettim .....
heheheahaehehe..
ilk gördüğümde ben de **r***a benzetmiştim:D:D:D
-Bu arada telefonu denedşm güzel traş ediyormuş:D
-Ama su geçiriyor ıslak traş teknolojili modeli de çıkacakmış:D:D:D
---YAW KONUYU YANLIŞ YERE AÇMIŞIM MİZAHA ATARMISINIZ MİLLET CİDDİ CİDDİ CEVAP YAZIYOR---:D:D