bilmiyorum siz hangisinde oyunyorsunuz ama ben master ligde ***** (5 yıldız) oynuyom hiç zevk alamıyom maçları kazanıom ama şow yapamıom normalde de ******(6 yıldız) oynamaya çalışıyorum ama çok nadir hazz alıyorum nu zorluklarda guzel hareketler yapmaya gelmiyo. rakipler çok kapalı oynuo. bu yuzden pek kontratak yapma fırsatım olmuo.
bi de sizin oyuncularınız ne kadar hızlı olurlarsa olsunlar(topla veya topsuz) mutlaka rakip size geriden yetişebiliyor. soraım size; martins ondeyken ona yetişebilecek kaç tane savunmacı var dunyada? (ewt bi kaç tane var ama hepsi de yetişemezki!!!)
zorluk arttıkça hakemler de .bneleşiyor. kartları,penaltıları, faulleri geçiyorum taçlarda bile hata yapıyorlar ama en çok faullerdeki kararlarına gıcık oluyorum(klavye, joystick ne varsa kırasım geliyo)
***(3yıldız) da basit oluyo rakip potansiyelini gosteremio bence en iyisi **** dır. bana katılanlar devam etsin lutfen!!!