oynanabilirlik olsun,kaleciler tavşan gibi sıçramasın,yapay zeka daha iyi olsun,stadın boyutuna göre futbolcuların boyu daha buyuk.bunu oranlasınlar...falan filan.benim icin snow görüntü lisans okadar önemli deil.nasılsa oyun cıktıktan bi hafta sonra istediimiz yamaları yukluyoz arkadaslar sagoulsun.ama hiç birimiz oyunun içeriğini deiştiremiyoruz.bide master ligi geliştirseler