Anthony bu sene beklenenlerin hiçbirinin verememişti,herkes hayal kırıklığına uğramıştı ama dünkü maçta iyi bi sut yüzdesiyle oynadı. Ama söyle bişey var.Mvp takıma en cok katkısı gecen oyuncuya verilir. C.Ant 31 sayı 3 rebo 2 assistle bitirmişti anladıgım kadarıyla. takıma sadece sayı avantajı sağladı başkada hiçbişey yapmadı. Maçın denverda oynanması yüzünden torpil geçilerek mvp ona verildi. Bence bosh u katkılarına bakıldıgında c.ant nin bu ödülü hak etmediğini görüyoruz. Ama yinede iyi bir maç çıkardı.