saviola 654 ne 99 u ya dalga mı geçiyosun oynanmaz ki kimse 2005 i eski sezonlara çeviren patch i indirir oynayan yoktur
wes(t)mac ben 2005 çıkana kadar 3lük için 99u oynadım şimdi de arada 2003 oynuyorum çünkü smaçları güzel bence
Pentagram_15 NBA 2000'de arceda modda adamın dizleri çemberden yukarı çıkardı en uzun oynadığım 2000'di sanırım (sonra arkadaşa verdim cd çatlak geldi ve oynayamıyorum :()
almighty valla ben özellikle 2000 ve 2001 çok oynardım ancak cd bulamama sorunum var eğer cd konusunda yardımcı olabilirseniz sevinirim
insoluble Nba serilerinin hepsini oynamışımdır hatta hala daha iyi oynadığım söylenebilir ama bilgisayar 2005 i kaldırmıyo.Netten nba 2004 oynamak isteyen varsa oynarım yani baya da iyi olur hatta..
amateur 2004'te smaç ve şut tuşlarının ayrıldığını okuduğum için 2004 ve 2005'i almadım.2003 ihtiyacımı -kadrolar dışında- gayet iyi karşılıyor.
foreverkg Ben deli gibi oynuyodum küçükken 99'u... Salak gibi hep lakers'ı alıodum karşıma da GS veya Vancouver'ı alıodum Shaq'le 3lük atıp oyun kurmaya çalışıodum felan yani... Ama bir gerçek var ki NBA 99'un müzikleri çok müthişti... Bulabileceğim bir yer varsa söylerseniz sevinirim