beyler galatasaray forması arması bayrağı yapabilen varsa bana gönderebilirmi
pes/we kıtte nayguleniin formalari süper
biraz daha açık sölermisiniz pes kit ne
abi buraya 2003 te gelmişin pes /we kitin yerini bilmiyon yeni gelsen tamam ama....
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: