Giovanni ben Türkiye milli takımına ve diğer milli takımlara forma yükledim ama normal formada bayrak olmasına rağmen 2 tane bayrak çıkıyoo bunu düzelten bir olay yokmu yaw saçma bir forma oldu bu..