Graphic studio 5 ile acarsan afsyi, bin dosyalarinin resimlerini alip disari extract edebiliyosun. photoshopla falan istedigin degisiklikleri yapip tekrar geri koyabilirsin ondan sonra. Graphic studyonun linki var bi yerlerde bu forumda da, nerde bilmiyorum.